اعمالی که باعث سقاوت و سیاهی دل میشود در این بخش گنجنانده شده است که این روایاتی است از اهل بیت کریم و برگرفته از تفاسیر قرآنی.

 

 

ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُمْ مِنْ بَعْدِ ذلِکَ فَهِیَ کَالْحِجارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً (74/ بقره)

سپس دل‌های شما بعد از آن (معجزه و عدم تسلیم در برابر آن) سخت شد همچون سنگ یا سخت تر.

 

عوامل قساوت قلب (سنگدلی)

رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند:

لَا تُکْثِرُوا الْکَلَامَ بِغَیْرِ ذِکْرِ اللَّهِ، فَإِنَّ کَثْرَةَ الْکَلَامِ بِغَیْرِ ذِکْرِ اللَّهِ قَسْوَةُ الْقَلْبِ، إِنَّ أَبْعَدَ النَّاسِ مِنَ اللَّهِ الْقَلْبُ الْقَاسِی

در غیر یاد خدا پُرگویی نکنید؛ زیرا پُرگویی  در غیر یاد خدا، سنگدلی می‌آورد و دورترینِ مردم از خدا هم شخص سنگ‌دل است. [1]

 

توضیح:

منظور از ذکر و یاد خدا  فقط اذکاری مانند سبحان الله و الحمدلله نیست، بلکه هر سخنی که سبب نزدیک شدن بنده به خدا شود ذکر خداست؛ مانند گفتگو درباره احکام و معارف دین.

 

سه مورد دیگر

امام صادق علیه السلام فرمود: از اموری که رسول خدا صلی الله علیه و آله به امیرالمومنین علیه السلام سفارش کرد این بود:

 

ثَلَاثَةٌ یُقَسِّینَ الْقَلْبَ اسْتِمَاعُ اللَّهْوِ وَ طَلَبُ الصَّیْدِ وَ إِتْیَانُ بَابِ السُّلْطَان

 

سه چیز، دل را سخت می‌گردانَد: شنیدن سخنان بیهوده، شکار کردن و آمد و شد به دربار سلطان [2]

 

توضیح:

کسی که شغل خود را کشتن حیوانات قرار دهد و پیوسته مشغول این کار باشد، به مرور ترحم  از دلش رفته و سنگدلی جای آن را می گیرد و نیز کسی که مدام به مرکز قدرتی رفت و آمد داشته باشد که در آن حق کشی شده و با چشم خود ببیند که چگونه به مردم ظلم می شود، به مرور این حالت برای او عادی شده و دیگر از این امور متأثّر نمی شود.

 

ترک یاد خدا

امام صادق علیه السلام فرمود: خداوند به حضرت موسی علیه السلام وحی کرد که ای موسی!

 

لا تَفرَح بِکَثرَةِ المالِ و لا تَدَع ذِکری عَلی کُلِّ حالٍ؛ فَإِنَّ کَثرَةَ المالِ تُنسِی الذُّنوبَ و إنَّ تَرکَ ذِکری یُقسِی القُلوب

 

به دارایی بسیار، شادمان نشو و در هر حالی که هستی دست از یاد من بر ندار؛ زیرا دارایی بسیار، [زشتی] گناهان را از یاد می‌برَد، و ترک یاد من، دل‌ها را سخت می‌گردانَد. [3]

 

از اموری که رسول خدا صلی الله علیه و آله به امیرالمومنین علیه السلام سفارش کرد این بود: ثَلَاثَةٌ یُقَسِّینَ الْقَلْبَ اسْتِمَاعُ اللَّهْوِ وَ طَلَبُ الصَّیْدِ وَ إِتْیَانُ بَابِ السُّلْطَان سه چیز، دل را سخت می‌گردانَد: شنیدن سخنان بیهوده، شکار کردن و آمد و شد به دربار سلطان
 

توجه: کسانی که غرق در ثروتند و اعمال ناشایست هستند، خود را به هیچ عنوان بَد نمی دانند و نیز کسانی مانند صهیونیست های آدم کش که در واکنش به کشتار زنان و کودکان بی گناه لبخند می زنند معنای این روایت را به خوبی برای ما روشن می کنند.

 

 

رابطه اشک و قلب و گناه

امیرالمومنین علیه السلام فرمود:

 

مَا جَفَّتِ الدُّمُوعُ إِلَّا لِقَسْوَةِ الْقُلُوبِ وَ مَا قَسَتِ الْقُلُوبُ إِلَّا لِکَثْرَةِ الذُّنُوب

 

اشک ها نخشکید، مگر به سبب سختی دل ها و دل ها سخت نشد، مگر به سبب کثرت گناه. [4]

 

پس گناه زیاد انسان را سنگدل می کند؛ درون سنگ هم که آبی نیست تا از چشمه چشم بجوشد و بر گونه فرو غلطد.

 

 

سرگرم شدن به آرزوهای دست نایافتنی

علی بن عیسی از امام معصوم علیه السلام نقل می کند: از نجواهای خداوند متعال با موسی علیه السلام این بود:

 

یا موسی! لَا تُطَوِّلْ فِی الدُّنْیَا أَمَلَکَ فَیَقْسُوَ قَلْبُکَ وَ الْقَاسِی الْقَلْبِ مِنِّی بَعِیدٌ

 

ای موسی! در دنیا، آرزویِ دراز در سر مپروران که دلت سخت می‌شود و سخت‌دل، از من دور است. [5]

 

توضیح:

داشتن برنامه در زندگی و ترسیم اهداف ممکن و قابل دسترسی، نه تنها نکوهیده نیست بلکه بسیار پسندیده هم هست.

 

آنچه در این گونه روایات مذمت شده، آرزوهای دست نایافتنی است. این نوع آرزوها که در واقع نوعی خیال پردازی است، انسان را به خود سرگرم کرده و او را از مسیر اصلی و واقعی زندگی جدا می کند و در نهایت سبب می شود که فرد از هدف اصلی زندگی که رسیدن به قرب الهی است باز بماند.

 

به نظر می رسد یکی از دلایلی که خدا چنین کسی را به دور از خود خوانده است همین باشد.

 

الَّذینَ آتَیْناهُمُ الْکِتابَ یَتْلُونَهُ حَقَّ تِلاوَتِهِ أُولئِکَ یُۆْمِنُونَ بِه (121/ بقره)

 

کسانی که کتاب [آسمانی] به آنان داده‌ایم، آن را به طوری که شایسته آن است می‌خوانند آنانند که به آن ایمان می‌آورند.

 

تلاوت کتاب یعنی پی در پی قرار دادن (خواندن) حروف و کلمات آن. [6]

 

کسانی که غرق در ثروتند و اعمال ناشایست خود را به هیچ عنوان بَد نمی دانند و نیز کسانی مانند صهیونیست های آدم کش که در واکنش به کشتار زنان و کودکان بی گناه لبخند می زنند معنای این روایت را به خوبی برای ما روشن می کنند
 

حق تلاوت

کسانی که پیوسته قرآن می خوانند سه دسته اند:

 

1. گروهی تمام اصرارشان بر ادای الفاظ و حروف از مخارج آن است. آنها دائماً در فکر وقف و وصل و حروف یرملون و مقدار کشش مدّند و کمترین اهمیتی به محتوا و معنی نمی دهند، تا چه رسد به عمل کردن آن.

 

قرآن کریم این دسته را باربران کتاب می خواند. [7]

 

2. گروهی دیگر، از الفاظ فراتر رفته و در معانی دقت می‌کنند و در ریزه‌کاری ها و نکات قرآن می‌اندیشند و از علوم آن آگاهند؛ اما از عمل خبری نیست!

 

3. ولی گروه سومی هستند که قرآن را به عنوان یک کتاب عمل و یک برنامه کامل زندگی پذیرفته‌اند.

 

ایشان خواندن الفاظ و اندیشه در معانی و درک مفاهیم این کتاب بزرگ را مقدمه‌ای برای عمل می‌دانند؛ از این رو هرگاه که قرآن می‌خوانند، روح تازه‌ای برای عمل در کالبدشان دمیده می‌شود.

 

قرآن این دسته را مومنین راستین معرفی کرده و قرآن خواندنشان را حق تلاوت می داند. [8]

 

امام صادق علیه السلام درباره این حق تلاوت فرمود:

 

إِنَّمَا تَدَبُّرُ آیَاتِهِ وَ الْعَمَلُ بِأَحْکَامِه

 

منظور از حق تلاوت، تدبر در آیات قرآن  و عمل به احکام آن است. [9]

 

حضرت در همین روایت سوگند یاد می کند که منظور از حق تلاوت، حفظ الفاظ قرآن و تلاوت سوره های آن با بی توجهی به معارف و احکام آن نیست.

 

پی نوشت ها:

1.       امالی طوسی (ره)، 3

2.       خصال 1/126

3.       کافی 2/497

4.       علل الشرایع 1/81

5.       کافی 2/329

6.       تلا الشی‌ء: تبعه تلواً (العین 8/134) و فقط برای خواندن کتابهای آسمانی به کار برده می شود؛ نه خوانده هر نوشته ای (المفردات 1/167)

7.       5/ سوره جمعه

8.       برگرفته از تفسیر نمونه 1/431

9.       إرشاد القلوب إلی الصواب 1/78

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی! آستریون LPI 910-4

 

 

تصاویری دیدنی از مدل منحصر به فرد و  گران قیمت لامبورگینی

 

هنگامی که نام لامبورگینی شنیده می شود و یا به آن فکر می کنیم، واژه ها و اصطلاحات مختلفی به ذهن ما خطور می کند اما احتمالا خودرویی راحت برای رانندگی روزمره بین آنها جایی نخواهد داشت. خودروهای لامبورگینی به عنوان مدل هایی گران قیمت، سوپر اسپرت، با طراحی منحصر به فرد و پر مصرف شناخته می شوند. اما مهندسان سنت آگاتا با معرفی مدل نوآورانه و مفهومی آستریون LPI 910-4 هیبرید قصد دارند ذهنیت جدیدی به خودروهای خود ببخشند.

 

 نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی! آستریون LPI 910-4

 

به گزارش تکناز، لامبورگینی در نمایشگاه خودرو پاریس از خودرو هیبریدی خود رونمایی کرده که نشان می دهد حتی این شرکت مطرح نیز در پی معرفی سوپر اسپرت هایی با مصرف سوخت بهینه است. خودرو جدید آستریون (موجودی افسانه ای که نیم انسان و نیم گاو نر بوده است یا “مینوتور”) نخستین خودرو هیبریدی بنزینی-الکتریکی لامبورگینی محسوب می شود.

 

نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی! آستریون LPI 910-4

 

لامبورگینی آستریون به پیشرانه 5.2 لیتری 10 سیلندر خورجینی مجهز شده که توانایی تولید 610 اسب بخار نیرو را داشته و این نیرو از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه به آسفالت خیابان منتقل می شود. در کنار پیشرانه بنزینی، سه پیشرانه الکتریکی نیز به کار گرفته شده اند که توانایی تولید 300 اسب بخار نیرو را دارند و در مجموع نیروی خروجی آستریون را به 910 اسب بخار می رسانند.

 

نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی! آستریون LPI 910-4

 

شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این خودرو برابر با سه ثانیه بوده و در نهایت توانایی دستیابی به بیشینه سرعت 322 کیلومتر در ساعت را دارد. لامبورگینی آستریون LPI 910-4 با استفاده از پیشرانه الکتریکی توانایی طی مسافت 50 کیلومتری را دارد.

 

نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی! آستریون LPI 910-4

 

نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی! آستریون LPI 910-4

 

نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی! آستریون LPI 910-4

 

نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی! آستریون LPI 910-4

 

نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی! آستریون LPI 910-4

 

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

 

طرح و تولید مرسدس بنزی که دنیای خود را به چالش کشیده است . در بخش زیر ویژگی ها و تصاویر را مشاهده کنید.

 

زمانی که در رابطه با خودروی مفهومی یا همان کانسپت ها می شنویم بیشتر انتظار داریم با یک وسیله نقلیه متفاوت و دارای ظاهری عجیب مواجه باشیم. معمولا خودروهای مفهومی در اندازه سدان(صندوق دار)، کوپه و یا اس یو وی(شاسی بلند) طراحی می شوند و چنانچه این طرح با اقبال عمومی مواجه شود و بازاریابی برای آن نتایج مثبت داشته باشد وارد چرخه تولید انبوده می شود اما این بار برند مرسدس بنز دست به خلق یک مدل مفهومی متفاوت زده که حقیقتا دنیای خودرو را به چالش کشانده است.

 

(به وضعیت چراغ ها (خاموش و روشن) در تصاویر دقت کنید)

 

کامیونی که همه را به چالش کشیده است +تصاویر

کامیونی که همه را به چالش کشیده است +تصاویر

به گزارش  تکناز ، بنز با معرفی فیوچر 2025 در نمایشگاه هانوفر(آلمان) دنیای خودرو را به تحسین تیم طراحی خود واداشت. فیوچر2025 یک خودوری سنگین با جذاب ترین طراحی ممکن در ساختار یک کامیون است. با آنکه طرح اولیه آن در ماه ژوئیه منتشر شده بود اما ارائه اولین نمونه آنهم بدون سر و صدای خاص از جانب کمپانی حقیقتا بازدیدکنندگان نمایشگاه هانوفر را غافلگیر کرده و ذهن مخاطبان را به شدت درگیر خود ساخته است. استفاده از تکنولوژی لامپ های ال ائی دی در هوشمندانه ترین شکل ممکن، ظاهری کشف ناشدنی به فیوچر2025 داده است.

 

کامیونی که همه را به چالش کشیده است +تصاویر

کامیونی که همه را به چالش کشیده است +تصاویر

کامیونی که همه را به چالش کشیده است +تصاویر

نکته قابل توجه آن است که بیشتر مخاطبین بر این باور هستند که نمای بیرونی این خودرو شباهت بسیاری به محصولات کمپانی اپل دارد. حال آنکه بنز با استفاده از یک تبلت 10 اینچی سامسونگ در تصاویر منتشره فیوچر2025، به نوعی خواسته این تصور را از طراحی خود دور نگه دارد.

استفاده از یک تبلت بزرگ در کنسول جلوی فرمان این خودرو ما را به یاد تسلا مدل اس خودروساز آمریکایی انداخت اما تبلت بزرگ تسلا در مرکز داشبورد قرار دارد و از این جهت با فیوچر2025 تفاوت هایی دارد. حالت آتو پایلوت یا همان هدایت خودکار ار دیگر امکاناتی است که بنز در تصاویر تبلیغاتی این خودرو روی آن تاکید داشته است.

 

کامیونی که همه را به چالش کشیده است +تصاویر

کامیونی که همه را به چالش کشیده است +تصاویر

کامیونی که همه را به چالش کشیده است +تصاویر

کامیونی که همه را به چالش کشیده است +تصاویر

بنابر پیش بینی بنز این محصول تا 10 سال آینده بطور کامل در جاده ها حضور خواهد داشت. نامگذاری فیوچر2025 نیز با این پیش بینی بنز بی ارتباط نیست؛ “آینده 2025″.

 

کامیونی که همه را به چالش کشیده است +تصاویر

کامیونی که همه را به چالش کشیده است +تصاویر

کامیونی که همه را به چالش کشیده است +تصاویر

کامیونی که همه را به چالش کشیده است +تصاویر

کامیونی که همه را به چالش کشیده است +تصاویر

کامیونی که همه را به چالش کشیده است +تصاویر

 

 

کامیونی که همه را به چالش کشیده است +تصاویر

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

 

مدل جدید و جمع جور بسیار زیبا که پرفروش ترین رودستر تاریخ شد.
 
 
مزدا موتور از چهارمین نسل مزدا MX-5 یا مزدا میاتا رونمایی کرد. مدل جدید که جمع و جورترین مدل میاتا تا به امروز است فلسفه مهندسی کمپانی را به تصویر می کشد.
 

پرفروش ترین رودستر تاریخ + تصاویر

 
به گزارش تکناز مزدا موتور رونمایی از چهارمین نسل مزدا MX-5 یا همان مزدا میاتا را با طرفدارانش در ژاپن، آمریکا و اسپانیا جشن می گیرد. پیش از این جزئیات چندانی در مورد این مدل فاش نشده بود. MX-5 جدید که از فن‌آوری SKYACTIV و تم طراحی KODO-Soul of Motion مزدا بهره می برد، در اوایل سال 2015 / زمستان امسال به بازار می آید.

پرفروش ترین رودستر تاریخ + تصاویر

MX-5 نمونه‌ای پراهمیت برای مزدا است که فلسفه مهندسی آن را به تصویر می کشد. در فلسفه مزدا خلاقیت و نوآوری با خصویات ارزشمند گذشته آمیخته می شوند.
 

در نسل جدید توجه ویژه ای به محیط زیست شده است. همچنین ایمنی بیش از پیش حائز اهمیت است. از طرف دیگر اهداف اولیه نسل اول مانند ارائه یک سواری لذت بخش که تنها از یک خودروی اسپرت سبک وزن برمی آید، در این مدل هم دیده می شود.

 

پرفروش ترین رودستر تاریخ + تصاویر

گفته می شود یک موتور بنزینی تزریق مستقیم و یک جعبه دنده 6 سرعته دستی توشه راه نسل جدید خواهد شد.

 

در مورد طراحی نسل جدید باید بگوئیم مزدا میاتا که امسال 25 ساله می شود، با عرضه بیش از 940هزار دستگاه خودرو در سراسر جهان، رکورددار پرفروش ترین رودستر تاریخ است. بنابراین جا%:8.9!تعجب نیست که کمپانی تمایل چندانی به تغییر اصول پایه طراحی آن نشان نداده است. در طراحی جدید شاهد ایجاد تعادل بین استایل رودستر کلاسیک و خصوصیات مدرن هستیم. بدین ترتیب ویژگی های پایه میاتا حفظ شده است.

 

پرفروش ترین رودستر تاریخ + تصاویر

پایین تر کشیده شدن قسمت جلو ظاهر تهاجمی تر به نسل جدید بخشیده است. چراغ های جلو هم تغییر کرده اند اما ترکیب این چراغ های مخروطی و جلوپنجره که حالا بزرگ تر و عریض تر شده است، هنوز هم لبخند ژاپنی میاتا را تشکیل می دهد. چال های کنار لب آن هم یادآور خودروهای موستانگ است.

 

پرفروش ترین رودستر تاریخ + تصاویر

به طور کلی در طراحی جدید شاهد تمرکز بر چند نکته اساسی هستیم: ایجاد تناسبات زیبا و القای حس چابکی در بدنه. همین طور به وجود آوردن سطوحی که نمایان گر تضاد بین سکون و حرکت به سبک ژاپنی هستند. طراحی داخلی هم به گونه ای صورت پذیرفته که مرزهای بین قسمت های داخلی و خارجی را در هم می شکند. درون کابین که انگار در سیاهی شب فرو رفته، راننده حاکم سرزمین تاریکی است و طراحی با تمرکز بر او انجام شده است.

 

پرفروش ترین رودستر تاریخ + تصاویر

 

بخش عقب هم دستخوش تغییراتی شده و کمی تیزتر از قبل است.

MX-5 جدید جمع و جورترین مدل میاتا تا به امروز است. این مدل همچنین 100 کیلوگرم وزن کم کرده و از توزیع وزن 50 به 50 در جلو وعقب سود می جوید. عریض تر شدن آن هم هندلینگ بهتری را وعده می دهد.

 

پرفروش ترین رودستر تاریخ + تصاویر

پرفروش ترین رودستر تاریخ + تصاویر

پرفروش ترین رودستر تاریخ + تصاویر

پرفروش ترین رودستر تاریخ + تصاویر

پرفروش ترین رودستر تاریخ + تصاویر

پرفروش ترین رودستر تاریخ + تصاویر

پرفروش ترین رودستر تاریخ + تصاویر

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

 

سری جدید طنز های جالب ایرانی بصورت تصویری

طنز های تصویری و جالب ایرانی

 

طنز های جالب ایرانی

طنز های تصویری و جالب ایرانی

 

طنز

طنز های تصویری و جالب ایرانی

 

عکس نوشته

طنز های تصویری و جالب ایرانی

 

عکس نوشته خنده دار

طنز های تصویری و جالب ایرانی

 

سری جدید طنز های جالب ایرانی بصورت تصویری

طنز های تصویری و جالب ایرانی

 

سری جدید طنز های جالب ایرانی بصورت تصویری

طنز های تصویری و جالب ایرانی

 

سری جدید طنز های جالب ایرانی بصورت تصویری

طنز های تصویری و جالب ایرانی

 

سری جدید طنز های جالب ایرانی بصورت تصویری

طنز های تصویری و جالب ایرانی

 

سری جدید طنز های جالب ایرانی بصورت تصویری

طنز های تصویری و جالب ایرانی

 

سری جدید طنز های جالب ایرانی بصورت تصویری

طنز های تصویری و جالب ایرانی

 

سری جدید طنز های جالب ایرانی بصورت تصویری

طنز های تصویری و جالب ایرانی

 

سری جدید طنز های جالب ایرانی بصورت تصویری

طنز های تصویری و جالب ایرانی

 

سری جدید طنز های جالب ایرانی بصورت تصویری

طنز های تصویری و جالب ایرانی

 

سری جدید طنز های جالب ایرانی بصورت تصویری

طنز های تصویری و جالب ایرانی

 

سری جدید طنز های جالب ایرانی بصورت تصویری

طنز های تصویری و جالب ایرانی

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

نکته های بسیار خواندنی و مهم اخلاقی

 

چهل توصیه و نکته مهم اخلاقی بسیار خواندنی و جالب

 

سخنان خوب باید در زیباترین جملات طراحی و تدوین شوند، تا مورد توجه و تأمل مخاطبان واقع شود. به عبارتی ساده تر قالب کلام می بایست با قیمت کلام هم سان باشد. خوب سخن گفتن؛ سخن خوب گفتن، از مهم ترین لوازم پیام رسانی و متقاعد سازی در روان شناسی ارتباطات به شمار می آید.

 

 

در این نوشتار نمونه هایی را با هم مرور می کنیم:
1- کسی که به دنبال انتقام گرفتن است، زخم هایش را تازه نگه می دارد. (فرانسیس بیکن)
2- با مشت گره کرده نمی توان با کسی دست داد و دوست شد. (ایندرا گاندی)
3- پرسیدند بهشت را می خواهی یا دوست را؟! گفتم: جهنم است، بهشتی که در آن دوست نباشد.
4- خداوند بی نهایت است، امّا به قدر نیازت فرود می فرستد، به قدر آرزویت گسترده می شود، و به قدر ایمانت کارگشاست. (ملاصدرا)
5- گل عشق و دوستی با بی ریایی و صداقت و صمیمیت می روید و می ماند، از اینکه مراقب این گل زیبایی، می بوسمت.

 

 

———————————————-
6- بیا با آئین آب و آئینه زندگی کنیم. مثل آب هر چه پلیدی بشوییم. آئینه سان هر چه ندیدیم نگوییم.
7- ارزش هر کس، برابر است با ارزش آن چیزی که برایش ارزش قائل است. (حضرت علی علیه السلام)
8- کسی که با خدا دوست نیست، دوستی اش با تو دروغی بیش نیست، دوستی بدون خدا دوستی ناپایدار است.
9- دوست واقعی تو دشمن واقعی نقاط ضعف توست.
10- در میخانه ببستند، خدایا مپسند***که در خانه تزویر و ریا بگشایند. (حافظ)

 

———————————————-
11- 5 چیز را از کودکان بیاموز: در حال زندگی کن تا لذت ببری. شادی را گران نکن- با تمام وجود (از خدا) بخواه. کینه را از ذهن و زندگی دور کن. همواره در حال تلاش باش.
12- خدایا ما را ببخش که، در کار خوب یا جا زدیم یا جار زدیم.
13- آش خوب باشه، کاسه اش چوب باشه.
14- کسی که هیچ کاری نمی کند، هیچ اشتباهی نمی کند و کسی که هیچ اشتباهی نمی کند، هیچ چیز یاد نمی گیرد.
15- کسی شایسته آزادی است که بر هوس های خود مسلط شود- “گوته”

 

———————————————-
16- هر گاه پست های بزرگ به انسان های کوچک سپرده شود، پست ها پایکوبی می کنند. (عباسعلی کاوه)
17- دنیا مثل دوربین عکاسیه، لبخند بزن عزیزم.
18- خدایا کمکم کن تا دینم را به دنیایم نفروشم و برای نام و نان ایمانم را از دست ندهم. (دکتر شریعتی)
19- پرسیدند آزادی مهم است یا رفاه؟ گفتم: اگر آزادی نباشد نمی توانم بگویم نانم را چه کسی دزدید.
20- اگر می خواهی بدانی که چقدر ثروتمند هستی به این فکر کن که اگر همه اموالت را از دست بدهی چه چیزی برایت باقی می ماند.

 

———————————————-
21- باران نعمت ها و موهبت های الهی همیشه در حال باریدن است. ظرف دلت را دریایی کن تا باران بیشتری نصیبت شود. تا همیشه بمانی.
22- ساده بگویم، اگر می خواهی بدانی که خدا چقدر دوستت دارد. ببین تو چقدر دوستش داری و چقدر برایش وقت داری و گفتگو و خلوت می کنی به حرف هایش گوش می دهی و به خواسته هایش عمل می کنی؟

 

23- عشق و محبت بین کسانی ایجاد می شود که به راستی به خدا ایمان بیاورند و اعمال صالح انجام دهند. (سوره مریم / 92)
24- زندگی مسأله است حل باید کرد، راه است طی باید کرد، دراز مدت است صبر باید کرد. تفریح است بازی باید کرد. باغبانی است عشق باید کرد. تعهد است عمل باید کرد. راز است کشف باید کرد.

 

25- مراقب افکارت باش که تبدیل به گفتارت می شود. مراقب گفتارت باش که رفتارت را تعیین می کند. مراقب رفتارت باش که عادتت می شود. مراقب عادتت باش که تبدیل به شخصیت تو می شود. و شخصیت تو سرنوشتت را ترسیم می کند. (حضرت علی علیه السلام)

 

———————————————-
26- همنشین تو از تو ،‌بِه باید تا عقل و دینت بیفزاید.
27- کسی که شایسته ستایش است محتاج ستایش نیست و کسی که شایسته ستایش نیست محتاج ستایش است.
28- در دل سخت سنگ سبزه نمی روید. در دل نرم خاک رویش و پالایش ایجاد می شود.
29- خوبی ها خود و بدی های دیگران را پنهان کن، خدا افشاگر خوبی است.
30- نماز نور، نردبان و برکه است، راهت را روشن می کند، از زمین به آسمانت می برد و تمام وجودت را شستوشو داده و طاهر می سازد.

 

———————————————-
31- مباد گل ،‌تو را از گلکار غافل کند.
32- پسته خندان ارزشمند است پسته ای را که نمی خندد، در سرمای شدید قرار داد تا منجمد شود. و بعد بلافاصله آن را در آب جوشی می ریزند تا ترک بخورد. و یا با سنگ بر سرش می کوبند تا خندان شود.

33- نعمت های خود را بشمار نه محرومیت هایت را.
34- از قفس، مرغ به هر جا رود بستان است، مگس در قفس آزاد است. مرغ در قفس در بند.
35- باز شدن هر آموزشگاه = بسته شدن یک بازداشتگاه (ویکتور هوگو)

 

———————————————-
36- حسادت تو علیه کسی، نشانه برتری او بر توست (اعتراف به برتری اوست).
37- چاپلوسی در سه جا لازم و عبادت است: در برابر خدا، والدین و در برابر محرومان و ستمدیدگان. (حضرت علی (علیه السلام))
38- تا توانی می گریز از یار بد یار بد بدتر بود از مار بد.
مار بد تنها همی بر جان زند یار بد بر جهان و بر ایمان زند.
39- کمتر کسی 80 سال زندگی می کند، بیشتر 80 ساله ها، 80 بار یک سال را تکرار می کنند.

 

40- خدایا به مردان ما غیرت، به زنان ما عفت، به پیران ما سلامت، به دختران ما متانت به پسران ما سعادت، به عالمان ما صداقت، به مسئولان ما عدالت، به اصناف ما مروت، به ملت ما وحدت به نویسندگان ما مسئولیت، به هنرمندان ما کرامت، به سرمایه داران ما  دیانت عطا فرما.
منبع :tebyan.net

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ا یک تست روان شناسی ساده بدانید شبیه به کدام یک از شخصیت های جدید و دوست داشتنی کارتونی هستید.

 

حرف تان یادتان می رود. برای اینکه از خانه بیرون بروید، مردد هستید و وقتی هم تصمیم می گیرید از خانه بیرون بروید، چند قدم آنطرف تر دلتان می خواهد به خانه برگردید. دلتان می خواهد گریه کنید یا اگر گریه نکنید و به خودتان مسلط باشید، نسبت به هیچ کس احساس خوبی ندارید.

 

در این شرایط بسیاری از کارهای ضروری یادتان می رود و همین شما را بیشتر کلافه و عصبی می کند. شب با کابوس های مختلف از خواب می پرید و نکته اینجاست که بیشتر کابوس های فرد ناشی از درگیری های روزانه اوست. زمانی که از خواب می پرید، ساعت ها در رختخوابتان از این دنده به آن دنده می شوید و حتی گاهی با خوردن قرص های آرامبخش زیاد یا یک داروی آرامبخش با دوز بالا هم نمی توانید پلک بزنید. اینها همگی نشان می دهد ذهن شما درگیر و مشوش است. اگر هنوز نمی دانید ذهنی آرام دارید یا نگران؛ این تست مخصوص شماست.

 

شبیه کدام شخصیت کارتونی هستی؟!! + تصاویر

وقتی ذهن مشوش است امکان تصمیم گیری درست به کمتر از نصف کاهش پیدا می کند. در این حالت فرد ممکن است دست به انجام هرگونه کار اشتباه بزند. معمولا تصمیم گیری های نادرست در همین زمان اتفاق می افتد و نکته مهم اینجاست که معمولا زمانی ما دچار درگیری ذهنی می شویم که باید مهمترین تصمیم های زندگی مان را اتخاذ کنیم. در این شرایط فرد موقعیت های درست و نادرست را به خوبی تشخیص نمی دهد. نسبت به دیگران دچار سوءظن می شود و تا زمانی که شک و سوءظن او برطرف نشود، ذهن او آرام نخواهد گرفت. معمولا توصیه می شود در این شرایط فرد دست به انجام هیچ کاری نزده و برای آنکه بتواند درست تصمیم بگیرد از فردی که در ماجرای پیش آمده ذی نفع نبوده یا از نظر روانی به خودش مسلط تر است، کمک بگیرد.

 

از سوی دیگر روانشناسان پیشنهاد می کنند اطرافیان فرد باید شرایطی را فراهم کنند تا اطمینان فرد دوباره بازگشته و بتواند شرایط را کنترل کند. در این شرایط فرد ممکن است با خودش هم لج کند و دست به کارهایی بزند که به ضررش باشد.

 

رفتار شخص متزلزل شده و در این شرایط اطرافیان نباید این رفتار او را ناشی از ضعف شخصیتی او بدانند. این شرایط تنها با گذر از حالت بحرانی و بیشتر اوقات با کمک گرفتن از دوستانی که فرد به آنها مطمئن است یا اعضای خانواده امکانپذیر است.

 

شخصیت های خیالی؛ ذهن آرام یا نگران؟

شخصیت های خیالی در داستان ها، سریال ها و فیلم های سینمایی نیز درست مثل افراد واقعی دارای خودباوری بالا یا پایین هستند. چهار نمونه از شخصیت های کارتونی را از این نظر بررسی کرده ایم.

 

ذهن آرام
دیه گو

 

شبیه کدام شخصیت کارتونی هستی؟!! + تصاویر

دیه گو در انیمیشن عصر یخبندان ذهن آرامی دارد چون با وجود همه بلاهایی که شخصیت سید سرش می آورد، باز شرایط را خوب تحمل می کند و کمتر دچار استرس و واکنش های غیرمنطقی می شود.

 

ذهن نگران
سید

 

شبیه کدام شخصیت کارتونی هستی؟!! + تصاویر

 

سید از دیگر شخصیت های فوق العاده نگران انیمیشن عصر یخبندان است و جمله «بدبخت شدیم» از دهانش نمی افتد. از نظر او هر اتفاق ساده می تواند به یک بحران اساسی تبدیل شود.

 

ذهن آرام
باز لایتنر

 

شبیه کدام شخصیت کارتونی هستی؟!! + تصاویر

 

شخصیت باز در انیمیشن داستان اسباب بازی ها ذهن آرامی دارد و برخلاف وودی خیلی با منطق و درایت اوضاع را بررسی می کند و کمتر واکنش های احساسی از خود نشان می دهد. او در قسمت دوم با تکیه به همین ویژگی موفق می شود وودی را نجات دهد.

 

ذهن نگران
وودی

 

شبیه کدام شخصیت کارتونی هستی؟!! + تصاویر

 

وودی در انیمیشن داستان اسباب بازی ها ذهنی ناآرام دارد و از همان قسمت اول این را به خوبی نشان می دهد. او در این قسمت نگران ورود یک اسباب بازی جدید یعنی باز لایتنر و از دست دادن محبوبیت خودش نزد صاحبش است. نگرانی او تا حدی است که هر کاری می کند تا از شر او خلاص شود.

 

1- بیشتر اوقات باید سخت تر از دیگران کار کنم تا کارها را به موقع تحویل دهم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم

ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

2- معمولا صداهای بلنداعصابم را حسابی خرد می کنند.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

3- وقتی جایی از بدنم درد می کند، تصور می کنم مسئله ای بسیار جدی پیش آمده است.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم   هـ) کاملا مخالفم

 

4- بیشتر اوقات آنقدر فکر و خیال در سر دارم که نمی توانم خوب بخوابم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

5- برایم سخت است که همه اتفاق های پیش آمده را فراموش کنم و آرامش داشته باشم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

6- هر وقت کاری را اشتباه انجام می دهم از دست خودم حسابی عصبانی می شوم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

7- همیشه در انجام هر کاری عجله دارم
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

8- احساس می کنم هیچ وقت زمان کافی در اختیار ندارم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

9- معمولا خیلی سریع و بریده بریده حرف می زنم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

10- هر وقت در ترافیک گیر می کنم یا در صف می ایستم خیلی عصبانی می شوم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

11- بیشتر اوقات از دیگران انتقاد می کنم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

12- حماقت دیگران خیلی عصبانی ام می کند.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

13- خیلی به خودم فشار می آورم تا کارها خوب پیش بروند.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

14- فرد بسیار جدی هستم و با کسی شوخی ندارم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

15- موقع حرف زدن زیاد از دست هایم استفاده می کنم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

16- بسیار وقت شناس هستم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

17- بیشتر اوقات برای چند روز روی یک موضوع متمرکز می شوم تا آن را کاملا حل کنم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

18- برنده شدن و موفقیت، هدف اصلی من در زندگی است.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

19- بیشتر اوقات از عصبانیت سرخ می شوم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

20- روحیه بسیار رقابت طلب و جنگنده ای دارم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

21- معمولا درباره آینده خیلی خوش بین نیستم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

22- همیشه نگران مسائل مالی هستم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

23- به طور کلی فرد صبوری نیستم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

24- دوست دارم همه من را یک فرد موفق بدانند و درباره اش صحبت کنند.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

25- بیشتر اوقات در اثر فکر و خیال، صبح زود با نگرانی از خواب بیدار می شوم.
الف) کاملا موافقم    ب) موافقم
ج) متوسط    د) مخالفم    هـ) کاملا مخالفم

 

نمره بدهید
حالا که آزمون خودآزمایی به پایان رسیده، وقتش رسیده است که به خودتان نمره بدهید و امتیاز نهایی تان را محاسبه کنید.برای این کار از فرمول زیر استفاده کنید.

 

برای هر جواب «الف» 5 امتیاز، هر جواب «ب» 4 امتیاز، هر جواب «ج» 3 امتیاز، هر جواب «د» 2 امتیاز و هر جواب «هـ» یک امتیاز در نظر بگیرید، سپس مجموع اعداد را جمع کنید تا امتیاز کلی شما در این آزمون خودآزمایی به دست بیاید.

 

کلید تست
90 تا 125 : شما طبیعتی بسیار نگران دارید و به سختی به آرامش دست پیدا می کنید. شما معمولا بسیار بی قرارید و دائما فکر می کنید قرار است اتفاق بدی برایتان بیفتد. به همین دلیل هم بیشتر اوقات از کاه کوه می سازید و زندگی را حسابی برای خود و دیگران سخت می کنید. اگرچه نگرانی در خون تان است اما برای داشتن زندگی سالم تر باید خودتان را مجبور کنید تا روش های رسیدن به آرامش را یاد بگیرید. آموختن مهارت های جدید و سعی در مثبت اندیشی و … روش های مناسبی برای کنترل اضطراب تان هستند.

 

65 تا 89 : به طور کلی فرد متعادلی هستید که می توانید بدون اینکه دچار نگرانی های بیش از حد شوید از پس مشکلات زندگی برآیید. شما دوست ندارید بیش از حد نیاز به مشکلات فکر کنید و اتفاق ها را همانطور که رخ داده اند می پذیرید. شما این قابلیت را دارید که شرایط بحرانی را قبل از وقوع پیش بینی کنید و مانع از رخ دادن آن شوید و یا برای مقابله با آن آماده شوید.

 

کمتر از 65 : اگر چه هر از گاهی دچار نگرانی و استرس می شوید اما بیشتر اوقات با خونسردی کامل با رخدادها روبرو می شوید. به طور کلی استرس مشکل اصلی شما در زندگی نیست. این ویژگی نه تنها باعث ایجاد آرامش در زندگی شخصی تان می شود؛ بلکه به دیگران نیز کمک می کند تا از عهده شرایط بحرانی و استرس زا برآیند. البته گاهی این بی خیالی بیش از حد نیز خوب نیست و مانع از این می شود که برای مقابله با مشکلات از پیش برنامه ریزی کنید.

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 12 مهر 1393برچسب:, | 13:46 | نویسنده : reza |

 

کارلوس کِی‌روش (Carlos Queiroz) به پرتغالی در سال ۱۹۵۳ به دنیا آمد. کارلوس کی‌روش در زمانی که به عنوان بازیکن وارد زمین فوتبال می‌شد، در پست فوروارد بازی می‌کرد. چندی بعد از زمین فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد و به مربیگری رو آورد.
 

کارلوس کی‌روش در دهه ۹۰ هدایت تیم امید و تیم ملی پرتغال را بر عهده داشت و چند فصلی نیز در کشورهای آمریکا و ژاپن به مربیگری پرداخت.

 


تصاویر کمیاب و کمتر دیده شده از کارلوس کیروش + بیوگرافی

کارلوس کی‌روش در گذشته به عنوان مربی در تیم‌هایی چون رئال مادرید، تیم‌های ملی آفریقای جنوبی و امارات متحده عربی فعالیت کرده و اولین بار در تابستان سال ۲۰۰۲ به منچستریونایتد پیوست.

کارلوس کی‌روش از سال ۱۹۹۰ مربی تیم زیر ۲۰ ساله‌های پرتغال بود و سال ۱۹۹۱ سرمربی تیم بزرگسالان شد و در سال ۱۹۹۴ به تیم اسپورتینگ پیوست و ۲ سال انجا فعالیت کرد.

کارلوس کی‌روش مربی موفق در رده سنی پایه
وی سال ۱۹۹۶ به ژاپن رفت و به مدت یک سال با تیم ناگویا تجربه کسب کرد و سال ۱۹۹۹ با فدراسیون امارات قرارداد بست و یک سال نیز با این تیم کار کرد.

کارلوس کی‌روش در سال ۲۰۰۲ با تیم ملی آفریقای جنوبی قرارداد بست و ۲ سال آنجا بود سپس به منچستر یونایتد پیوست و بعد از یک سال با رئال مادرید قرارداد بست.
او سالی ناموفق را در رئال مادرید گذراند و بار دیگر در سال ۲۰۰۴ به منچستر یونایتد بازگشت و به عنوان کمک الکس فرگوسن تا سال ۲۰۰۸ به تجربه اندوزی پرداخت.

کارلوس کی‌روش در سال ۲۰۰۸ با قراردادی چهار ساله جانشین لوئیس فیلیپه اسکولاری، مربی پیشین پرتغال شد. تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۰ در گروه (جی) با تیم‌های برزیل، کره‌شمالی، ساحل‌عاج همگروه بود.

کارلوس کِی‌روش ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۰ با عقد قرارداد ۳ ساله و توافق کامل با فدراسیون فوتبال هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت. وی تا پایان مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴  برزیل با تیم ملی ایران قرارداد امضا کرد.
کارلوس کی‌روش موفق شد تیم ملی ایران را به جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل هدایت کند.

 

 

تصاویر کمیاب و کمتر دیده شده از کارلوس کیروش + بیوگرافی
 
تصاویر کمیاب و کمتر دیده شده از کارلوس کیروش + بیوگرافی
 
تصاویر کمیاب و کمتر دیده شده از کارلوس کیروش + بیوگرافی
 
تصاویر کمیاب و کمتر دیده شده از کارلوس کیروش + بیوگرافی
 
تصاویر کمیاب و کمتر دیده شده از کارلوس کیروش + بیوگرافی
 
تصاویر کمیاب و کمتر دیده شده از کارلوس کیروش + بیوگرافی
 
تصاویر کمیاب و کمتر دیده شده از کارلوس کیروش + بیوگرافی

 

تصاویر کمیاب و کمتر دیده شده از کارلوس کیروش + بیوگرافی
 
 
تصاویر کمیاب و کمتر دیده شده از کارلوس کیروش + بیوگرافی
 
تصاویر کمیاب و کمتر دیده شده از کارلوس کیروش + بیوگرافی
 

تصاویر کمیاب و کمتر دیده شده از کارلوس کیروش + بیوگرافی 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : یک شنبه 8 تير 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر,,ایا می دانید,,جوک ,,لطیفه,,, | 9:46 | نویسنده : reza |

 

 
 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

 عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

  عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (106)

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : یک شنبه 8 تير 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر,,ایا می دانید,,جوک ,,لطیفه,,, | 9:40 | نویسنده : reza |

 

یک مستند ساز استرالیایی که اقدام به ساخت مستندی در مورد زندگی خود کرده بود اکنون هزاران پیشنهاد ازدواج از میان طرفداران این برنامه دارد.

او در این مستند جالب به زندگی شخصی خود و کانگورو هایی که نگهداری میکند پرداخته است.

گفتنی است اکثر هواداران این مستند ساز به خاطر بودن در کنار کانگوروها دوست دارند همسر او باشند. او در مستندی که به شدت باعث محبوب شدنش شده است زندگی در کنار دو کانگورو یتیمی که خود از آنها نگهداری میکند را به تصویر کشیده است.

این حیوانات دوست داشتنی احتیاج به مراقبتی ۲۴ ساعته دارند و به همین دلیل آقای “بارنز” مجبور است آنها را با خود همه جا ببرد او حتی گاهی مجبور است با این دو بچه کانگورو به خرید برود. او میگوید رسیدگی کردن به این حیوانات بهترین کار ممکن است.

او بعد از پخش این برنامه بیش از ۲۰۰۰ ایمیل از زنانی که مشتاق زندگی در کنار او بودند دریافت کرد!!

 

علاقه زنان استرالیایی به این مرد !+ عکس

داستان زندگی او و این کانگوروها در دو قسمت تهیه شده است و او میگوید بعد از دریافت این همه ایمیل واقعا شوکه شده است . او در کنار این درخواستهای ازدواج مبلغ ۱۳۵۰۰ پوند نیز از سوی هوادارانش دریافت کرد تا برای کانگوروهای دوست داشتنی اش هزینه کند.

 

  

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر,,ایا می دانید,,جوک ,,لطیفه,,, | 11:54 | نویسنده : reza |

 

 

عکس هایی از بازیگران ایرانی در برزیل (سری دوم)

بازیگران برزیل جام جهانی عکس

 عکس هایی از بازیگران ایرانی در برزیل (سری دوم)

 عکس بازیگران در شهرهای برزیل

عکس هایی از بازیگران ایرانی در برزیل (سری دوم)

 عکس های جدید بازیگران در سفر به  برزیل

عکس هایی از بازیگران ایرانی در برزیل (سری دوم)

 

 

 عکس های بازیگران در برزیل 

عکس هایی از بازیگران ایرانی در برزیل (سری دوم)

عکس بازیگران در استادیوم

عکس هایی از بازیگران ایرانی در برزیل (سری دوم)

 عکس بازیگران در استادیوم

عکس هایی از بازیگران ایرانی در برزیل (سری دوم)

 عکس بازیگران در استادیوم

عکس هایی از بازیگران ایرانی در برزیل (سری دوم)

 

 

  عکس های بازیگران در برزیل

عکس هایی از بازیگران ایرانی در برزیل (سری دوم)

 عکس بازیگران در استادیوم

عکس هایی از بازیگران ایرانی در برزیل (سری دوم)

 حضور سیاوش خیرابی در بازی ایران و نیجریه

عکس هایی از بازیگران ایرانی در برزیل (سری دوم)

 عکس کامران تفتی در برزیل

عکس هایی از بازیگران ایرانی در برزیل (سری دوم)

 پژمان جمشیدی تماشاگر بازی ایران و نیجریه

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر,,ایا می دانید,,جوک ,,لطیفه,,, | 11:49 | نویسنده : reza |

 

هنرمندان اعزام شده به برزیل:محسن تنابنده ، کامران تفتی ، محراب قاسم خانی ، فاطمه گودرزی نرگس محمدی ، لیندا کیانی ، سام درخشانی ، حسام نواب صفوی ، سیاوش خیرابی ، پژمان جمشیدی ، سید جواد هاشمی ، امیر حسین صدیق ، رضا یزدانی ، محمد رضا شریفی نیاو…
 
تعدادی از هنرمندان کشورمان برای حمایت از تیم ملی و ساخت مستند‌هایی از این رویداد ورزشی و حضور تیم ملی کشورمان در آن به برزیل اعزام شده اند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ تعدادی از هنرمندان کشورمان برای حمایت از تیم ملی و ساخت مستند‌هایی از این رویداد ورزشی و حضور تیم ملی کشورمان در آن به برزیل اعزام شده اند.  

 

عکس هایی از هنرمندان اعزامی به برزیل

عکس هایی از هنرمندان اعزامی به برزیل

عکس هایی از هنرمندان اعزامی به برزیل

عکس هایی از هنرمندان اعزامی به برزیل

عکس هایی از هنرمندان اعزامی به برزیل

اولین عکس های هنرمندان اعزام شده به برزیل

عکس هایی از هنرمندان اعزامی به برزیل

عکس هایی از هنرمندان اعزامی به برزیل

اولین عکس های هنرمندان اعزام شده به برزیل

عکس هایی از هنرمندان اعزامی به برزیل

عکس هایی از هنرمندان اعزامی به برزیل


عکس هایی از هنرمندان اعزامی به برزیل

عکس هایی از هنرمندان اعزامی به برزیل

عکس هایی از هنرمندان اعزامی به برزیل

عکس هایی از هنرمندان اعزامی به برزیل
 
درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر,,ایا می دانید,,جوک ,,لطیفه,,, | 11:44 | نویسنده : reza |

 

 
کاربران فیسبوک در ایران در واکنش به اشتباه داوری "  میلوراد مازیچ" داور صربستانی در نگرفتن پنالتی مسلم برای ایران، تصویر این داور را در شبکه های اجتماعی این گونه به نمایش گذاشتند.
 

واکنش فیسبوکی ایرانیان به داور بازی !+ عکس 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر,,ایا می دانید,,جوک ,,لطیفه,,, | 11:42 | نویسنده : reza |

 

عکس خنده دار خارجی از نوشته های طنز

از این مدل هواپیما خیلی دوست میدارم ! ^-^

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

فیل ماهی !

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

شاطر جون ، خدا قوت !

حالا میفهمم نونت چرا اینقد شوره ! :))

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

دهه شصتی ها خاطره ها دارن با این عکس !

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

قیافه دخترا ، وقتی نامحرم میاد !

عکس خنده دار

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

یادش بخیر !

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

دخترا حمله !

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

چیه نیگا میکنی ، بذار به کارم برسم :))

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

ما معمولا لنگ چیزی نمیمونیم ! کارمونو راه میندازیم خلاصه !

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

تا حالا آب خوردن زرافه ها رو دیده بودین !؟

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

+آقا اندازه 2 میلیون پراید بده بهمون 

- بفرمائید !

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

خلاقیت !

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

و باز هم خلاقیت ^-^

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

آروم باش مرد ، فقط دارم میشمرم :))

عکس طنز

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

- چه طلوع زیبایی عزیزم !

+ واقعا شگفت انگیزه !

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

شرح در عکس !

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

راه کار خیلی باحال برای تحمل گرما !

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

حالا چیکار کنم !؟

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

 

چی !!؟

نفهمیدم !! دوباره بگو چی گفتی !؟؟؟!؟؟

 عکسهای خنده دار خارجی از نوشته های طنز (103)

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر,,ایا می دانید,,جوک ,,لطیفه,,, | 11:36 | نویسنده : reza |

 

همه ما می‌دانیم که در فیلم‌ها و سریال‌ها به کرات از جلوه‌های ویژه استفاده می‌شود. اما گاهی این امر را فراموش می‌کنیم، گاهی هم صحنه‌ها آنقدر طبیعی هستند که شک می‌کنیم نکند سیاهی لشگر یا لوکیشن‌ها واقعی باشند، گاهی هم می‌خواهیم با دو چشم خود ببینیم که یک صحنه عملا هنگام فیلمبرداری به چه صورت بوده است.

فیلم Life of Pi

 قبل و بعد از بکارگیری جلوه های ویژه در فیلم های هالیوودی !

 

فیلم The Secret In Their Eyes

 قبل و بعد از بکارگیری جلوه های ویژه در فیلم های هالیوودی !

 

سریال Boardwalk Empire

 قبل و بعد از بکارگیری جلوه های ویژه در فیلم های هالیوودی !

 

فیلم گتسبی بزرگ

 قبل و بعد از بکارگیری جلوه های ویژه در فیلم های هالیوودی !

 

فیلم اُز بزرگ و قدرتمند

 قبل و بعد از بکارگیری جلوه های ویژه در فیلم های هالیوودی !

 

فیلم Avengers

 قبل و بعد از بکارگیری جلوه های ویژه در فیلم های هالیوودی !

 
 

فیلم شوالیه تاریکی

 قبل و بعد از بکارگیری جلوه های ویژه در فیلم های هالیوودی !

 

فیلم آلیس در سرزمین عجایب

 قبل و بعد از بکارگیری جلوه های ویژه در فیلم های هالیوودی !

 
 قبل و بعد از بکارگیری جلوه های ویژه در فیلم های هالیوودی !
 

فیلم هابیت

 قبل و بعد از بکارگیری جلوه های ویژه در فیلم های هالیوودی !

 
 قبل و بعد از بکارگیری جلوه های ویژه در فیلم های هالیوودی !
 

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر,,ایا می دانید,,جوک ,,لطیفه,,, | 11:29 | نویسنده : reza |

پراحساس ترین اس ام اس دو بیتی عاشقانه 

 

 

پراحساس ترین اس ام اس دوبیتی عاشقانه
 

تا مثل من تو هم بشوی مبتلای تو

باید که از خودت بنویسم برای تو

من شانه ام پر از گسل است و بلا به دور

امشب چه گریه خیز شده شانه های تو ؟!




 

عشق بازی کار فرهاد است و بس

دل به شیرین داد و دیگر هیچکس

مهر امروزی فریبی بیش نیست

مانده ام حیران که اصل عشق چیست ؟




 

موی افشان میکنی رفع خطر کردم عزیز

عقل حیران میکنی رفع خطر کردم عزیز

کشته ها را دیده ام ، زین پس فراری ام ز تو

وَان یکادی خوانده ام رفع خطر کردم عزیز

فراز خراسانی




 

پراحساس ترین اس ام اس دو بیتی عاشقانه

دل زمزمه می‌کرد ، هلاکش کردند

با تیغِ برهنه چاک چاکش کردند

دل ، دهکده ای بود پر از چشمه و گل

از لوث وجود عشق پاکش کردند !




 

ﺑﻪ ﺟﺮﻡ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﻟﻢ ﺁﻩ ﻫﺴﺖ ﻭ ﺁﻫﻦ ﻧﯿﺴﺖ

ﮐﺴﯽ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺗﻮ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ ﺑﺎ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺖ

ﺧﻮﺵ ﺁﻣﺪﯼ ﺑﻨﺸﯿﻦ ، ﺁﻓﺘﺎﺏ ﺩﻡ ﮐﺮﺩﻡ

ﮐﻪ ﭼﺎﯼ ﺩﻏﺪﻏﻪ ﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﯼ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺖ !




 

اندازه ی یک وقفه ی کوتاه بمان

حتی شده تا نیمه ی این راه بمان

دلتنگ تو بودن به خدا ممکن نیست

نه ، آه نکش ، آه نرو ، آه بمان !




 

لبخند زدی و خنده ات خاطره شد

هر اخم تو فرشی از هزاران گره شد

یک صفحه ی صاف بود ، از آن آغاز

تا دور تو چرخید زمین ، دایره شد !




 

ای ستاره ها مگر شما هم آگهید ؟

از دورویی و جفای ساکنان خاک

کاین چنین به قلبِ آسمان نهان شُدید

ای ستاره ها،  ستاره های خوب و پاک !




 

عشق یعنی حسرت پنهان دل

زندگی در گوشه ویران دل

عشق یعنی سایه در یک خیال

آرزوی سرکش و گاهی محال




 

باز هم از یاد تو ، شعله به پا خواسته

آتش سرخش ز نور ، قلب من آراسته

زردی روی مرا نیک تماشا نما

شمع وجود من از ، دوری تو کاسته !




 

روزهایم عجیب دلگیرند

مثل آن جمعه ای که تب دارد

با دل من کمی مدارا کن

به خدا قلب هم عصب دارد




 

در نوبتی دوباره دلت را مرور کن

از غم به هر بهانه ی ممکن عبور کن

گیرم تمام راه تو مسدود شد ، بگرد

یک آسمان تازه و یک جاده جور کن !




 

چشمان سیاه تو مرا خواهد کشت

افسون نگاه تو مرا خواهد کشت

اینگونه که آه می کشد لب هایت

پس لرزه ی آه تو مرا خواهد کشت




 

چون کنم یاد تو ، نوری با من است

غایبی ، اما حضوری با من است

درد دلها میکنم با “عکس” تو

وه عجب “سنگ صبوری” با من است !




 

تو نباشی لحظه ها بیهوده است

در پس لبخندهایم گریه است

تو نباشی غم اسیرم میکند

دوریت هر لحظه پیرم میکند !




 

هرکه گردد پاک طینت ، محرم دلها شود

هرکه در خون صاف گردد ، قابل مینا شود

از دهان گل شنیدم بر سر بازار گفت

هر که با ناکس نشیند عاقبت رسوا شود !




 

ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی




 

دلم خون شد غریبانه

عذابم را ندیدی تو

قفس شد سهم من اما

چه خوب آسان پریدی تو ؟




• 
 

تو را می خواهم و دانم که هرگز

به کام دل در آغوشت نگیرم

تویی آن آسمان صاف و روشن

من این کنج قفس مرغی اسیرم

 




 

آن حرف که از دلت غمی بگشاید

در صحبت دل شکستگان می باید

هر شیشه که بشکند ندارد قیمت

جز شیشه دل که قیمتش افزاید !




 

مَردم از ماتم من شاد و من از غم خشنود

شادمانم کن و اندوه مکرر برسان

مرگ یا خواب ؟! چقدر این دو برادر دورند

مژده‌ی وصل برادر به برادر برسان





 

بعد من با یاد من افسوس مى ماند به جا

در میان کلبه ها فانوس مى ماند به جا

میروم تا گم شوم در جاده هاى ناشناس

کس نمی یابد مرا ، افسوس مى ماند بجا




 

شد کوچه به کوچه جستجو عاشق او

شد با شب و گریه رو به رو عاشق او

پایان حکایتم شنیدن دارد

من عاشق او بودم و او عاشق او




 

ﺷﺒﻬﺎ ﮔﺬﺭﺩ ﮐﻪ ﺩﯾﺪﻩ ﻧﺘﻮﺍﻧﻢ ﺑﺴﺖ

ﻣﺮﺩﻡ ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﻭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﮑﺮ ﺗﻮ ﻣﺴﺖ

ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﯾﺶ ﺧﻮﻧﻢ ﺭﯾﺰﯼ

ﺗﺎ ﺟﺎﻥ ﺑﺪﻫﻢ ﺩﺍﻣﻦ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ !




 

لبانت قند مصری ، گونه هایت سیب لبنان را

روایت می کند چشمانت آهوی خراسان را

من از هر جای دنیا هرکه هستم عاشقت هستم

به مهرت بسته ام دل را ، به دستت داده ام جان را


درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر,,ایا می دانید,,جوک ,,لطیفه,,, | 11:27 | نویسنده : reza |

آخر عاقبت هم زیستی با دارکوب ها !+ عکس  

 

این دارکوب ها در داخل چوب سوراخ هایی ایجاد میکنند تا بلوط هایشان را در آن مخفی کنند. برای اطلاع بیشتر ازاین نوع دارکوب ها پیشنهاد میکنم این آلبوم را هم ببینید.
 
پس از دیدن این تصاویر احتمالا هر کس تصور میکند یک گروه گنگستری با اسلحه های مرگبار به سمت آن شلیک کرده اند ولی در واقع این خرابکاری ها توسط یک دسته دارکوب درخت بلوط ایجاد شده است.
 
آخر عاقبت هم زیستی با دارکوب ها

آخر عاقبت هم زیستی با دارکوب ها !+ عکس
 
آخر عاقبت هم زیستی با دارکوب ها

آخر عاقبت هم زیستی با دارکوب ها !+ عکس

آخر عاقبت هم زیستی با دارکوب ها !+ عکس

آخر عاقبت هم زیستی با دارکوب ها !+ عکس

آخر عاقبت هم زیستی با دارکوب ها !+ عکس
 
درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر,,فلسفی ,,ایا می دانید,,, | 11:24 | نویسنده : reza |

محکم ترین برهان عشق ، اعتماد است ! ( + عکس) 

 

وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد

  هیچ فاصله ای دور نیست

هیچ زمانی زیاد نیست

و هیچ عشق دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند

محکم ترین برهان عشق ، اعتماد است !!

محکم ترین برهان عشق ، اعتماد است ! ( + عکس)

قشنگ نوشت 

رعد و برق  هارت و پورت است

چیزی در دل ابر نیست جز اشک  جز باران . . .


درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر, | 11:21 | نویسنده : reza |

دست خدا  

 

عمری گشتیم به دنبال دست خدا برای گرفتن

غافل ار آنکه دست خدا ، دست همان بنده اش بود

بنده ای که نیاز به دستگیری داشت . . .

 

دست خدا

حقیقت  نوشت 

سخت است برای کسی که آتش گرفته

توضیح بدهی که نباید بِدَوَد . . .

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر, | 11:0 | نویسنده : reza |
اینم یک نوع اذیت حیوان به حساب میاد.
خره چقد تعجب کرده!!! به نظرتون پیش خودش چه فکری میکنه؟!!!

لطیفه های جدید و مطالب طنز + تصاویر طنز(100)

لطیفه های جدید و مطالب طنز

خدایا بهم قیافه که ندادی ، پولم که ندادی !
لطفاً با ذکر مثال ، علت خلقت مرا در دو سطر توضیح بده. با تشکر

لطیفه های جدید و مطالب طنز

ایرانسل عزیز من صبح تا شب کسی رو ندارم که بهش زنگ بزنم , تو اومدی باهدیه دادن تماس
رایگان در شب نمک رو زخم ما بپاشی ؟!

لطیفه های جدید و مطالب طنز

لطیفه های جدید و مطالب طنز + تصاویر طنز(100)


لطیفه های جدید و مطالب طنز

تا تو باشی دیگه از این فاز های عاشقانه نیای

لطیفه های جدید و مطالب طنز + تصاویر طنز(100)


لطیفه های جدید و مطالب طنز

جوری امتحانامو گند زدم که باید اول پاسخ برگام بنویسم :
استاد گرامی ! با توکل به خداوند و آرامش سوالات زیر را تصحیح نمایید

لطیفه های جدید و مطالب طنز

مشکل پدر و مادر من اینه که من رو با موفق ترین بچه ى فامیل
و خودشون رو با بدبخت ترین پدر و مادر فامیل مقایسه میکنن

لطیفه های جدید و مطالب طنز

اینجا یک سینما توی آلمانه (البته هیچ لذتی به ایستادن صف سبد کالا نیستلطیفه های جدید و مطالب طنز + تصاویر طنز(100) )

لطیفه های جدید و مطالب طنز + تصاویر طنز(100)


لطیفه های جدید و مطالب طنز

شــرایـطِ دخــترا واســه ازدواج در سنینِ مـخـتـلـف

18سـاله: بایـد قد بلند باشه خوشکِل باشه اصن باید بازیگر باشه آره باید بازیگرِ معروفی باشه
22ساله: بایـد قد بلند باشه خوش اندام باشـه – ثـروت مند باشه مدرکش هم دکترا باشه
24 ساله: باید با اخلاق باشه خوش چهره باشه و وضعیتِ مالی خوبی داشته باشه
26 ساله: باید شاغِل باشه و خانواده خوبی داشته باشه
30 ساله: فقط مرد باشه فقط بیاد – پایان خدمت هم نمیخواد داشته باشه کار هم نمیخواد کنه خودم خرجِشو میدم سواد هم نداشته باشه اشکالی نداره فقط بیا


لطیفه های جدید و مطالب طنز

توی همایش روابط زناشوئی ، سخنران از خانمهای حاضر در جلسه خواست تا در همون لحظه به شوهراشون با اس ام اس بگن ” عاشقتم ” و بعد جوابها رسیده رو بلند در سالن بخونن :
حالا به تعدادی از جوابها توجه کنید :
1- با من بودی ؟؟؟؟!!!
2- متوجه منظورت نمیشم ؟
3- باز ماشین رو کجا کوبوندی ؟
4- چقدر پول لازم داری حاشیه نرو .
5- چیه باز امشب مامانت اینا دعوتن خونمون ؟
6- یه راست برو سر اصل مطلب …..
7- یا خدا باز چه دسته گلی به آب دادی ؟
8-شما !

لطیفه های جدید و مطالب طنز

شیرم که باشی واسه بازی کردن با بچت باید موش شی

لطیفه های جدید و مطالب طنز + تصاویر طنز(100)


لطیفه های جدید و مطالب طنز

به 30 تا از شماره های موبایلم اس ام اس زدم
سلام خوبی؟
من گوشیمو عوض کردم شمارت پاک شده ، میشه یه میس بندازی شماره ات رو سیو کنم ؟
تا الان 27 میس کال دارم !
ببینید با چه شتر مرغ هایی من دوستم

لطیفه های جدید و مطالب طنز

لطیفه های جدید و مطالب طنز + تصاویر طنز(100)

لطیفه های جدید و مطالب طنز

ﺧﻤﯿﺎﺯﻩ ﭼﯿﺴﺖ!؟

ﺣﺮﮐﺖ ﻧﻤﺎﯾﺸﯽ ایرانی ﻫﺎ ، ﺑﺮﺍﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻪ !


لطیفه های جدید و مطالب طنز

خاطره یک خبرنگار از یک شهید :

ترکش خمپاره پیشونیش رو چاک داده بود… روی زمین افتاد و زمزمه میکرد ..دوربین رو برداشتم و رفتم بالای سرش
داشت اخرین نفساشو میزد
ازش پرسیدم این لحظات اخر چه حرفی برای مردم داری
با لبخند گفت: از مردم کشورم میخوام وقتی برای خط کمپوت میفرستن.عکس روی کمپوت ها رو نکنن
گفتم داره ضبط میشه برادر یه حرف بهتری بگو
با همون طنازی گفت.. آخه نمیدونی سه بار بهم رب گوجه افتاده …

واقعا روحشان شاد اگر امروز شادی داریم مدیون همه شهدا هستیم...شهدایی که دست خالی 1 ماه جلوی عراقی ها ایستادن .

لطیفه های جدید و مطالب طنز + تصاویر طنز(100)


 این روز های خوش… آسان به دست نیامده اند…

لطیفه های جدید و مطالب طنز + تصاویر طنز(100)

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر, | 10:50 | نویسنده : reza |

 

این خودرو با همان پیشرانه های 2500cc و 3500cc تولید خواهد شد که احتمالا طبق روال سابق ما شاهد مدل 2500cc آن در بازار کشور خواهیم بود.در ادامه تصاویری از این خودروی محبوب در جهان را مشاهده میکنید.

تویوتا کمری 2015 رونمایی شد. اتفاقی که در سالهای اخیر رخ داد باعث شد تا شما اگر از اکثر مشتریان خرید خودرو بپرسید خودروی ژاپنی را ترجیح می دهید یا کره ای می گفتند کیفیت ژاپنی ها و ظاهر کره ای ها.

اما خودرو سازهای ژاپنی به این نقیصه به عنوان نقطه ضعف خود نگاه کردند و در پی رفع آن برآمدند و امروز حاصل تلاش ژاپنی ها در این چند سال را میبینیم.

تویوتا کمری 2015 + تصاویر

در حالیکه چند هفته ای بیشتر از رونمایی سوناتای کره ای نمی گذرد تویوتا با دست پر و با کمری 2015 پا به نمایشگاه نیویورک می گذارد.

در جایی که همگان منتظر دیدن سوناتای 2015 هستند ناگهان تویوتا با رونمایی از کمری 2015 ، یعنی رقیب اصلی سوناتا تمام معادلات هیوندایی را بر هم میزند

این رقابت برای سوناتا تا جایی است که در یکی از آگهی های تبلیغاتی خود از واژه کمری ژاپنی یاد می کند.

کمری اینبار نه با ظاهری پیرمردی بلکه کاملا اسپرت راهی بازار خواهد شد.کمری جدید 45 میلیمتر طویلتر و 10 میلیمتر عریضتر خواهد بود.

 

 

تویوتا کمری 2015 + تصاویر

تویوتا کمری 2015 + تصاویر

تویوتا کمری 2015 + تصاویر

تویوتا کمری 2015 + تصاویر

تویوتا کمری 2015 + تصاویر

 
درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر, | 10:46 | نویسنده : reza |

 

 
جام جهانی فوتبال در شهرهای مختلف برزیل در حال برگزاری است. همزمان با مسابقات، شمار زیادی از تماشاگران از کشورهای مختلف نیز با سفر به برزیل، در حال تشویق تیم های ملی شرکت کننده در جام جهانی هستند.


تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)



تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)


تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)

تماشاگران جام جهانی 2014 (عکس)
درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر, | 10:41 | نویسنده : reza |

گاهی دور از چشم ابرها هم میتوان عاشق شد ، میتوان بغض کرد ، میتوان بارید

گاهی دور از چشم مدادرنگی ها هم میتوان نقاش شد ، میتوان آسمان داشت ، میتوان آبی شد

اما گاهی دور از چشم گذشته نمیتوان امروز را پشت هیچ فردایی پنهان کرد

وقتی “دلبر” ﺩﺍﺭی ؛ ﺑﺎید ﺍﺯ بقیه “ﺩﻝ برﺩﺍﺭﯼ”

همه یادشون میمونه باهاشون چیکار کردی

ولی یادشون نمیمونه براشون چیکار کردی !

آخرش معلوم نشد زمانه عوض شده یا آدم هایش ؟

اما پیداس دستشان در یک کاسه است !

بر درخت زنده بی برگی چه غم ؟

وای بر احوال برگ بی درخت !

وقتی انسان تمام عمر کار بکند

لحظه ای فرا می رسد که در می یابد کارهای دیگری نیز می توانسته بکند

مثلا : عاشق شود و زیر باران قدم بزند…

به دنیا و مشکلاتش و لو برای چند ساعت فکر نکند…

از گرمی دست معشوق گُر بگیرد…

ولی حالا چند حساب بانکی دارد

چندین مرضِ سبُک و نیم دو جین قرص برای نفس کشیدن…

از این رو تاسف می خورد !

“معرفت” یه موقعی لباس رفاقت بود ،

الان “منفعت” جاشو گرفته

ما همینیم که هستیم

شاخ نیستیم چون گاو نیستیم

خاص نیستیم چون عقده نداریم

بالا نیستیم چون پرچم نیستیم

فقط یه آدمیم، چیزی که خیلیا نیستن


آدمها چه موجودات دلگیری هستند

وقتی سوزنشان را نخ میکنی ، برایت دروغ می بافند !

چون بسى ابلیس آدم روى هست

پس به هر دستى نشاید داد دست !

آدم ها ثانیه به ثانیه رنگ عوض میکنند

از آدم های یک ساعت دیگر میترسم چون درگیر هزاران ثانیه اند

ثانیه هایی که در هرکدام رنگی دگر به خود میگیرند !


چاره ای نیست

این روزها طرح روی جلد آدمهاست

که پرفروششان میکند نه متنشان!

کـــســـی که ســلــول انــفـــرادی را ســاخــت

مـــی دانــســـت ســـخــت تــــریــن کـــار انـــســـان

تحـــمـــل خــویــشتــن است . . .

هر چه میخواهد دل تنگت ، ســــــــــــــاکت

کسی درک نخواهد کـــرد…

از لحاظ قیافه ، آدمیـــم !

از لحاظ عاطفه ، عدمیــم !

گاه جـــــمـلـه ای از تو …  حـــــمـلـه ای میشود به او !

واژگانت را سازگار کن !

دروغگو زیاد نشده ، حرف راستِ که مفت هم نمیارزه

راه که بی راه بشه ، غریبه میشه راه بلد !

همه ﺍﺧﻄﺎﺭ ﻫﺎ “ﺯﻧﮓ” ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ

ﮔﺎﻫﯽ “ﺳﮑﻮﺕ ” ﺁﺧﺮﯾﻦ “ﺍﺧﻄﺎﺭ” ﺍﺳﺖ . . .



هرکــے پُشـتِمونــــــو خـالــــے کـَـرد

دیگــــﮧ مُتعَــــلق بــــﮧ هَمــــونجا میشــــﮧ . . .

هر کس را به انداره ای در دلت داغ کن

که لازم است انگور را هم که زیاد بجوشانی نجس میشود

آدمایی که از رابطه های طولانی میان بیرون خطرناکن

چون اونا میفهمنمیشه یه چیزایی رو از دست داد ، و نَـمــُــــرد …!

رویاى مرگ شاید بهانه ایست

براى تحمل کابوسى به نام زندگى!

من اگر عاشقانه می نویسم…

نه عاشقـم !، نه شکست خورده …

فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بمانـد …!

در ایـن ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها ،

فقـط تمـرین آدم بـودن میکنم …

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر, | 10:32 | نویسنده : reza |

برگزیده ای از شکار لحظه های جالب و خنده دار ورزشی

 

شکار لحظه های خنده دار و جالب ورزشی

شکار لحظه های خنده دار و جالب ورزشی

شکار لحظه های خنده دار و جالب ورزشی

شکار لحظه های خنده دار و جالب ورزشی

شکار لحظه های خنده دار و جالب ورزشی

شکار لحظه های خنده دار و جالب ورزشی

شکار لحظه های خنده دار و جالب ورزشی

شکار لحظه های خنده دار و جالب ورزشی

شکار لحظه های خنده دار و جالب ورزشی

شکار لحظه های خنده دار و جالب ورزشی

شکار لحظه های خنده دار و جالب ورزشی

شکار لحظه های خنده دار و جالب ورزشی

شکار لحظه های خنده دار و جالب ورزشی

شکار لحظه های خنده دار و جالب ورزشی

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر, | 10:27 | نویسنده : reza |

 

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی

پستونک دماغی !

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

نقشه جهان در نقشه اپل :))

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

مامان های عزیز ، از این پس  راحت تر بع تربیت فرزندان خود بپردازید !

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

سوال من از شما اینه که 

شما الان اینجا چه غلطی میکنین !؟

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

بی جنبهعکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

بهش گفتم شما رو سر ما جا داری  :|

عکس های خنده دار

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

صحنه ای از پنجره خونه  همسایه علی دایی !

دوران کودکی (اردبیل) 

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

بذار دستتو ماچ کنم داداش !

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

جون داداش اونجوری نیگاش نکنعکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

هرکاری میکردی اون باز میرفت … !

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

دکتر سیلمی الاصل هستم 

دارای مدرک دکترای لگد پراکنی پیشرفته !

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

رفیق به این میگن :))

عکس های خنده دار

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

بدون شرح !

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

شرح در عکس !

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

به این میگن مرد !

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

من نبودم ، اون بودعکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

یکی دوتا کلمه اینجوری یاد بگیریم 

انگلیسی فول میشیم :))

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

آخرین عکس دو نفره ما !

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

به جون مامانم یه قدم بیای جلو ، یه فیلیپینی خرجت میکنم !

عکس های خنده دار از سوژه های جهانی (102)

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر, | 10:23 | نویسنده : reza |
 

او همیشه آرایش ملایمی دارد و موهایش را با آشفتگی خاصی باز میگذارد که همین امر باعث زیبایی و معصومیت چهره این خواننده جنجالی شده است.

حرف های ناگفته شکیرا در مورد ازدواجش، ” شکیرا ” خواننده دو رگه 37 ساله یکی از محبوبترین چهره های هالیوودی است .

حرف های ناگفته شکیرا در مورد ازدواجش + عکس

” شکیرا ” از 4 سال پیش رابطه عاشقانه اش با “ژرارد پیکه ” مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا آغاز کرد  که نتیجه آن یک پسر 17 ماهه است. آنها هنوز رسما ازدواج نکرده اند و اختلاف سنی 10 ساله شکیرا و معشوقش همواره سوژه رسانه هاست.

شکیرا در جواب به خبرنگاری که در مصاحبه ای اختصاصی از وی در مورد ازدواجش پرسیده بود گفت : در حال حاضر ما همه چیز داریم، با هم هستیم، عاشق یکدیگریم و یک فرزند داریم، اینها چیزی است که من از زندگی میخواهم و فکر نمیکنم ازدواج کردن ما هیچ یک از این موارد را تغییر دهد.

اما اگر روزی تصمیم به ازدواج داشته باشم ” ژرارد ” اولین گزینه خواهد بود. شکیرا بزرگترین خوشبختی زندگی اش را وجود پسرش و تماشای رشد او دانسته است و میگوید وظیفه خود میداند هرچه تا کنون آموخته است به او نیز انتقال دهد.

حرف های ناگفته شکیرا در مورد ازدواجش + عکس

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر, | 10:20 | نویسنده : reza |

 اس ام اس های طنز و خنده دار (102)

 

پسر 28 ساله،به دختر23ساله ....
بامن ازدواج میكنى؟
دختر برو گمشو عوضی دهنت بو شیر میده
پسر3ساله به دختر23ساله....
بامن ازدواش میكنى؟
دختر: آره قربونت برم الهى!!!
دختر خانوم برو از خدا بترس

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊
 

 

به اندازه سلولاى بدنم دوست دارم(تك سلولى)!
شوخى كردم تو نفس منى (مرده)!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

امروز رفته بودم پشت بوم كه آنتن تلویزیونون رو تنظیم كنم، با موبایلم شماره خونه رو گرفتم به مامانم میگم: الو، مامان خوبه؟ مامانم هم میگه : مرسی همه خوبن شما خوبین؟ خانواده خوبن؟
ببخشید بجا نیاوردم.

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊
 

 

یک باب خانه در نیاوران به مساحت ۴۵۰ مترمفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار عالی… به خدا خوشبختی نمیاره، برو سر خونه زندگی

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊
 

 

جون من 1 بار ، فقط 1 بار به دختر 20 ساله ای بگید حاج خانوم ، یعنی قیافش دیدنیه

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊
 

 

دیشب داشتم كتاب میخوندم برق رفت ... یه نیم ساعتی زیر نور چراغ قوه گوشیم كتاب رو خوندم تا برق باز بیاد ... این نیم ساعتو تا آخر عمرِبچم تو سرش میزنم ... میگم ما زیر نور چراغ قوه به بدبختی كتاب میخوندیم ... اونوخ شما اینجوری !!!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊
 

 

شماهم وقتی میخواید ببینید یکی خوابه و داره نفس میکشه یا نه،
به جای اینکه صداش کنید
نگاه شکمش میکنید ببینید بالا و پایین میشه یا فقط من اینجوریم !؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊
 

 

به سلامتى زمانایى كه تو آرایشگاه مردونه فقط مو كوتاه مى كردن

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊
 

 

سوییچ ماشین برای خانمها فقط برای باز و بسته کردن در خودرو استفاده میشه اما برای آقایون:

خلال دندان
گوش پاک کن
وسیله در زدن
وسیله خاروندن سر ، گردن و … و تمام نقاط بدن
وسیله دفاعی
برای جدا کردن آدامس از ته کفش
برای بیرون آوردن سنگ ریزه و یا پیچ از تایر خودرو
جدا کردن سنگ از رو نون سنگک
قاچ کردن و پوست کندن انواع میوه
نوشتن انواع یادگاری
جابه جا کردن زغال قلیون و …

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊
 

 

عمرمون تموم شد و نفهمیدیم دختر تو پُر با دختر چاق چه فرقی داره ؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊
 

 

امروز تو خیابون یه دختره رو دیدم اندازه ی یه پسر آرایش کرده بود !
والا خجالتم خوب چیزیه …

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊
 

 

ﺩﯾﺪﯾﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺏ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯾﻦ ﯾﺪﻓﻪ ﯾﻪ ﮐِﺶ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﻣﯿﺎﯾﻦ ﭼﻪ ﮐﯿﻔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ ﺑﻌﺪ ﯾﺪﻓﻪ ﻻﻣﺼﺐ ﯾﻪ ﺟﺎ ﺍﺯ ﭘﺎﺗﻮﻥ ﺭﮔﺶ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﻗﯿﺎﻓﻤﻮﻥ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﺜﻞ ﻏﻮﺭﺑﺎﻗﻪ ﺑﺎﻟﺪﺍﺭ ﮐﻪ ﺩﻭﺗﺎ ﺗﯿﺮ ﺗﻮ ﭘﺎﺵ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﺟﻮﻥ میکنه ؟؟؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊
 

 

شما یادتون نمیاد ما وقتی بچه بودیم اول مهر که کفش نو برام میخریدن سر کلاس انقدر نیگاش میکردم که دیگه چشمام خسته میشد ، تازه اگه روش یه لک میفتاد با آب دهنم تمیزش میکردم …
انقد که من از کفشم لذت میبردم لیونل مسی از کفش طلاییش لذت نمیبره …

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊
 

 

یادمه یکی از پر استرس ترین لحظات دوران ابتدایی وقتی بود که دیکته تموم میشد و مبصر دفترارو جمع میکرد میذاشت رو میز معلم ؛ مام هی حواسمون به دفترمون بود ببینیم کی نوبت صحیح کردن دیکته ما میشه ، نوبتمون که میشد همش چشممون به خودکار معلم بود ببینیم غلط داریم یا نه … قلبمونم تند تند میزد !!!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊
 

 

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﻣﺘﺮﻭ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻠﯽ ﻫﻢ ﻋﺼﺒﯽ ﺑﻮﺩﻡ؛
ﯾﻬﻮ ﯾﻪﭘﯿﺮﻣﺮﺩﻩ ﺍﻭﻣﺪ؛
ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺑﻪ ﺭﻭ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩ ﭘﺎ ﺷﺪﻡ ﺟﺎﻣﻮ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻬﺶ . ﯾﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻮﺷﻤﺰﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩ؛ﮔﻔﺖ:
ﺍﻭﻩ؛ﺍﻭﻩ ﻓﺮﺩﯾﻦ ﺯﻧﺪﺳﺖ.
ﻣﻨﻢ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﺷﻨﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺷﻌﺒﻮﻥ ﺑﯽ ﻣﺦ ﻣﺮﺩﻩ؛ﺧﯿﻠﯽﺗﻌﺠﺐ ﮐﺮﺩﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﯾﺪﻣﺖ 
ﭘﯿﺮﻣﺮﺩﻩ ﺍﻡ ﻧﻪ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻧﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺖ ﻣﺎﺷﺎﻻ ﺍﺯ ﺍﻭﻥﻣﻮﻗﻊ ﺍﺻﻼ ﺗﮑﻮﻥ ﻧﺨﻮﺭﺩﯾﺎﺍﺍ
ﻫﻤﻪ ﺗﺮﮐﯿﺪﻥ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ . ﭘﺴﺮﻩ ﺍﻡ ﺗﺎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺷﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺻﻼﺣﺮﻑ نزد...

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊
 

 

چند روزه بدجور سرما خوردم
دیشب مامانم میگه پسرم فردا نرو سر کار، عزیزم استراحت کن!
منم نرفتم.
هیچی دیگه از صب ساعت ۶ دارم کابینتا رو دستمال میکشم
بعدش باید دیوارای آشپزخونه رو تمیز کنم
الانم داره فرشای پذیرائی رو جمع میکنه که بشورم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊
 

 

یه بـار یـه بـازاریـاب جـارو بـرقـی اومـد در خـونـمـون رو زد،تــا در رو بـاز کـردم قـبـل از ایـنـکـه حـرفـی زده بـشـه،پـریـد تـو خـونـه و یـه کـیـسـه کـود گـاوی رو روی فـرش خـالـی کـرد و گـفـت :
اگـه مـن قـادر بـه جـمـع کـردن و تـمـیـز کـردن هـمـه ی ایـنـها ظـرف مـدت 1 دقـیـقـه بـا ایـن جـاروبـرقـی قـدرتـمـنـد نـبـاشـم حـاضـرم کـه تـمـام ایـنـهـا رو بخـورم !!!
گفـتـم : ســس سـفـیـد مـیـخـوای یـا قرمز؟؟؟
گفـت : چــــرا؟؟؟
گفـتـم : چـنـد روزیـه بـرق خـونـه مـون قطـعـه…

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ TakNaz Sms ◊◊◊◊◊◊◊◊
 

 

هر وقت مهمون میخواد بیاد خونمون ...
مامانم اولین کاری که میکنه اینه که ...
میاد تو اتاق ما پسرا اسپری خوشبو کننده میزنه ...
یعنی رسمن ما رو به چشم راسو میبینه

 
درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر, | 10:17 | نویسنده : reza |

عشوه شتری که میگن اینه ها :))

لامصب دل آدمو میبره !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

صرفا جهت آب انداختن دهان شما !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

عزیزم غصه نخور دفه بعد از ما هم عکس میگیرن !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

وقتی شما آشغال هاتون رو بر ندارین

اینا برش میدارن …

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

یاد و خاطر ویندوز 98 بخیر !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

سلام دوستان !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

زدم به سیم آخر !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

به این میگن دلمه ^.^

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

ترجمه خودمونی :

هوووش یواشتر حیوون

نکنه میخوای بکشیمون !؟

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

شرح در عکس

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

سیستم عصبی انسان

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

خلاقیت در ساخت دوش !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

سلسله مراتب نیاز در عصر دیجیتال !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

خروس هم خروسای قدیم !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

همینطور که نشستین یه فاتحه نثار روح این احمق هم بکنین !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

بازم شلعه از کُنده بلند میشه !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

بر لب آبشار بشین و گذر عمر ببین !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

گشمو ببینم واسه خودمه همش

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

عکس دسته جمعی نوستالژی همه ما !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

پزستارهای چینی با این حرکت تمرین لبخند میکنند !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

چه جوری میشه آخه !؟

مگه آفتابه است که همینجوری انداختینش اون بالا !؟

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

سلام دوستان خوبم !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

به این میگن سلف سرویس !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

بازم مرام سگ !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

یک پرش معمولی در … !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

خدایا اینا حالشون خیلی بده ! یه رحمی بکن

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

خلاقیت جالب برای جدول ضرب

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

شکار لحظه ها

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

یکی از حرکتهای قهرمانانه که متاسفانه همیشه کسی اون رو نمیبینه !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

ماشین عروس ! ^.^

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

شرح در عکس !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

و باز هم گوجه سبز !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

تست کنید ببینید خوشگلید یا نه !؟

شرح کامل در عکس !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

تیشرتی که پوشیدنش برای هر مهندس کامپیوتر واجب است !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

جیش صبحگاهی !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 

:))

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104) 

 

در ژاپن:

“اتفاقی خوردم به دوچرخه تون٬افتاد زنگش شکست؛ خیلی متاسفم. پول خرید زنگ رو گذاشتم”

اصلا لامصب عین ایران!

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 


 

دچار مریضی خود شوری شده !

عکسهای خنده دار از نوشته های طنز (104)

 


 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393برچسب:تصاویر جالب و خنده دار,,,اس ام اس ,,,داستان ,شعر,ایا می دانید,,, | 10:7 | نویسنده : reza |
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 19 صفحه بعد